[ لمتابعة رابط المشاركـــــة الأصليّة للبيــان ]
الإمام ناصر محمد اليماني
25 - شعبان - 1435 هـ
23 - 06 - 2014 مـ
۲-تیر-۱۳۹۳ه.ش.
9:14 صباحاً
( بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى )
ــــــــــــــــــــ


شهادت امام مهدی ناصر محمد یمانی: رضوان خداوند بر بندگانش بهشتی بزرگ‌تر از جنت نعیم است و راضی نخواهم شد مگر پروردگار و حبیب قلبم راضی شود...


بسم الله الرحمن الرحيم والصلاة والسلام على كافة أنبياء الله ورسله وآلهم الطيبين وجميع المؤمنين، أما بعد..
هم چنان پیگیر شهادت‌های شاهدان نعیم بزرگ‌تر(نعیم اعظم) از نعیم جنت خداوند هستیم و خداوند آنها را برای همین (نعيم اعظم ) آفریده است؛ و امام مهدی ناصر محمد یمانی نیز کسی نیست جز یکی از همین شاهدان نعیم اعظم و قسم به خداوندی که استخوان‌های پوسیده و پراکنده را زنده می‌کند و قسم به پروردگار آسمان و زمین و ما بین آنها و پروردگار عرش عظیم؛ من تا زمانی که خداوند راضی نشده باشد و درنفسش تحسر و حزنی وجود نداشته باشد؛ به ملکوت بهشت نعیم راضی نخواهم شد و امیدوارم که پروردگارم قلب مرا در راه تحقق نعیم اعظم ثابت گرداند؛ این از رحمت به خداوند نیست که او منزه و بسیار والامقام تراست؛ خداوند نيازمند حزن و اندوه بندگان صالح خويش نيست تا به او رحم كنند؛ خداوند از این امور پاک و منزه است. بلکه به راستی که حزن و حسرت ما برای از دست رفتن نعیم بزرگ‌تر از نعیم جنت است. چون بهشت و نعیم ما؛ رضوان خداوند بر بندگانش است و نمی‌توانیم از آن چشم برداریم. پس انصار پیشگام و برگزیده عزیزم؛ سخنان خود را تصحیح کنید و از شکرگذاران باشید و آگاه باشید که شیاطین بشر؛ روز و شب در تلاشند تا شما را از کوشش برای تحقق نعیمی که بزرگ‌تر از نعیم جنت خداوند است بازدارند؛ چرا که می‌دانند هدف شما این است که مردم همگی به یک امت شکرگذار خداوند تبدیل شوند. اما شیاطین شب و روز تلاش می‌کنند تا مردم را بر مدار کفر متحد سازند؛ چرا که هدف آنها این است که رضوان خداوند بر بندگانش محقق نشود. از آنجا که ابلیس، شیطان رانده شده می‌داند خداوند از شکرگذار بودن بندگانش راضی می‌شود؛ برای همین تلاش می‌کند تا مردم همگی کافر شده و شاکر خداوند نباشند و به این ترتیب رضوان الله تحقق نیابد. شیطان از رضوان خداوند بیزار است و به همین دلیل هم هست که در داستان‌های قرآن عظیم شیطان می‌گوید:
{لأقْعُدَنَّ لَهُمْ صِراطَكَ الْمُسْتَقِيمَ (۱۶)ثُمَّ لآتِيَنَّهُم مّن بَيْنِ أَيْدِيهِمْ وَمِنْ خَلْفِهِمْ وَعَنْ أَيْمَـانِهِمْ وَعَن شَمَائِلِهِمْ وَلاَ تَجِدُ أَكْثَرَهُمْ شَـاكِرِينَ(۱۷)}صدق الله العظیم [الأعراف]
اما انصار امام مهدی ناصر محمد یمانی تلاش می‌کنند تا درست عکس خواسته شیطان تحقق پیدا کند؛ تمام سعی ما این است تا مردم همگی بر شکر خداوند متحد شوند و پروردگار از بندگانش راضی گردد؛ چرا که کفر در نزد خداوند پسندیده نیست و او از شکر بندگانش راضی می‌گردد. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{ إِن تَكْفُرُوا فَإِنَّ اللَّهَ غَنِيٌّ عَنكُمْ وَلَا يَرْضَى لِعِبَادِهِ الْكُفْرَ وَإِن تَشْكُرُوا يَرْضَهُ لَكُمْ وَلَا تَزِرُ وَازِرَةٌ وِزْرَ أُخْرَى ثُمَّ إِلَى رَبِّكُم مَّرْجِعُكُمْ فَيُنَبِّئُكُم بِمَا كُنتُمْ تَعْمَلُونَ إِنَّهُ عَلِيمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ(۷) }صدق الله العظيم [الزمر]

چون شیاطین از رضوان خداوند نسبت به بندگان بیزار هستند، لذا می‌بینید مجدانه تلاش می‌کنند تا تمام مردم یک‌پارچه نسبت به خداوند کافر گردند چرا که کفر بندگان مورد خشنودی خداوند نیست؛ و چه کسی می‌تواند اين را انکار کند که هدف امام مهدی ناصر محمد و گروهش واقعا بر عکس هدف شیطان و حزبش است! به خداوند قسم تنها کسی هدف امام مهدی و گروهش را انکار می‌کند که منکر نعمت پروردگارش باشد، چون امام مهدی و حزبش گروهی هستند که برانگیخته شدنشان؛ رحمت خداوند بر جهان است. بسیاری از مسلمانان نمی‌دانند چرا انصار ناصر محمد به نام " بندگان نعیم اعظم" (عبيد النعيم الاعظم ) خوانده می‌شوند؛ پس برای کسانی که این سؤال برایشان مطرح است به حق دلیل می‌آوریم که: آیا می‌دانید چرا به یکی از اسامی خداوند، صفت اعظم اطلاق شده است؟ آیا فکر می‌کنید خداوند اسمی دارد که از اسامی او بزرگ‌تر است؟ خداوند از این نسبت منزه و بسیار والامرتبه است، ولی اسامی حسنای خداوند همگی برای یک خدا هستند و شایسته خداوند نیست که یکی از اسامی‌اش بزرگ‌تراز سایر نام‌هایش باشد؛ خداوند منزه است.
بیایید تا برایتان بگویم چرا به یکی از اسامی خداوند صفت اسم اعظم داده شده است؛ چون خداوند دراین اسم؛ حقیقت رازی که درنفسش وجود دارد را نهاده است و آن صفت رضوان نفس خداوند بر بندگان است و رضوان خداوند بر بندگانش را نعیمی خواهید یافت که از نعیم جنت او بزرگ‌تر است (نعیم اعظم) و به همین علت هم با صفت اعظم توصیف می‌شود؛ یعنی نعیمی بزرگتر از نعیم جنت؛ تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَعَدَ اللَّهُ الْمُؤْمِنِينَ وَالْمُؤْمِنَاتِ جَنَّاتٍ تَجْرِي مِنْ تَحْتِهَا الأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا وَمَسَاكِنَ طَيِّبَةً فِي جَنَّاتِ عَدْنٍ وَرِضْوَانٌ مِنَ اللَّهِ أَكْبَرُ ذَلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ (۷۲)}صدق الله العظيم [التوبه]
برای همین می‌بینید که انصار امام مهدی در عصر "گفتگو پیش از ظهور" با نهایت تأکید و با اصرار به خداوند بزرگ سوگند یاد می‌کنند که به جنت نعیم راضی نمی‌شوند تا حبیب قلبشان خداوند سبحان راضی شود. این برای آن است که آنها با وجود اینکه با ناصر محمد دیداری نداشته و چهره او را تنها در عکس دیده و ملاقات رو در رو با او نداشته‌اند اما در قلبشان به این یقین رسیده‌اند که رضوان خداوند بر بندگان بدون شک و تردید، حقیقتاً بهشت بزرگ خداوند است؛ بهشتی که ازبهشت نعیم او بزرگ‌تر است. به خداوندی که جز او خدایی وجود ندارد قسم بعد از ظهور نیز چیزی بیش از این بر یقین به حقيقت نعيم اعظم و امام مهدي بودن ناصر محمد يماني آنها اضافه نخواهد شد چون حقیقت نعیم اعظم در همین دوران
"گفتگوی پیش از ظهور"درقلب‌هایشان رسوخ کرده است.
بلکه به پروردگارم قسم حتی در روزی که مردم درپیشگاه پروردگارشان قرار می‌گیرند نیز چیزی به یقینشان اضافه نمی‌شود؛ چرا که حقیقت نعیم اعظم در قلبشان رسوخ کرده و پایدار شده است لذا در نزد خداوند رحمان پیمان بسته‌اند تا او راضی نشده باشد؛ راضی نشوند و اصرار بر این امر در قلبشان برابر با میزان قدرت الهی است، آیا برای قدرت خداوند سبحان حدودی می‌بینید ؟ برای همین درقلب بندگان اعظم اصراری بدون حد و مرز وجود دارد و آنها به حقیقت فتوای من یقین دارند و شاهد آن هستند. آنها کسانی هستند که خداوند را به درستی شناخته‌اند و حق عبادت پروردگارشان را بجا می‌آورند؛ آنها گروهی هستند که محبوب خداوندند و محب او (قوم يحبهم الله و يحبونه ) و برای همین هم تا حبیب قلبشان خداوند رحمان و رحیم راضي نشود؛ راضی نخواهند شد.
برای تمام مسلمانان سوگند یاد می‌کنم -و این سوگند مهدی منتظر است نه قسم یک فرد کافر یا بدکار- که این قوم که محبوب خداوندند و محب او
(قوم يحبهم الله و يحبونه ) از کار صالحانی که در حال حاضر در بهشت نعیم زنده بوده و از سوی پروردگار خود روزی می‌خورند واز اخبار قرآن دریافته‌اند که این صالحان از فضلی که خداوند به آنها عطا کرده خشنود و به آن راضی شده‌اند؛ متحیرند و می‌گویند:
چطور اینها شادند اما پروردگار و حبیب قلبشان حزین و متحسر است ؟ آیا چیزی جز خودشان برایشان اهمیت ندارد و به حال پروردگارشان فکر نمی‌کنند که آیا او خشنود و راضی است یا به خاطر بندگان نادم خود حزین و متحسر بوده و نسبت به رويگردانان و اعراض كنندگان و کسانی که بر روی کفر و سرکشی خود پافشاری می‌کنند غضبناک است؟
ای عزیزان من؛ این شهادت‌های این قوم است؛ کسانی که محبوب خدایند و محب او و همان طور که وعده داده بودیم شهادت‌هایشان در اینجا به دنبال ه مآمده است؛ به خداوند بزرگ قسم من تقریبا تنها ۱٪آنها را می‌شناسم و باقی را درتمام عمرم نه دیده‌ام و نه ملاقات کرده‌ام و آنها را نمی‌شناسم؛ مگر عده کمی از آنها باقی نیز همدیگر را نمی‌شناسند. جمعی اینجا و جمعی دیگر آنجا؛ در اقصی نقاط جهان پراکنده‌اند. اما می‌بینید که یک حقیقت واحد که در نفس آنهاست باعث جمع شدن آنها شده و آن این است که تا خداوند رحمان و رحیم راضی نشود؛ راضی نخواهند شد. آیا می‌دانید چرا تا خدا راضی نشود؛ آنها راضی نخواهند شد ؟ این از محبت عمیق و شدید آنها نسبت به خدا نشات می‌گیرد. لذا تا خداوند ارحم الراحمین راضی نشود، راضی نخواهند شد. آنها خود شاهد آن هستند و شهادتشان یقینی و حق است .
و حقیقت اسم اعظم خداوند باعث شده است که یقین قلبیشان کامل شود که امام ناصر محمد یمانی همان مهدی منتظر است و درآن هیچ شکی وجود ندارد و آنها شاهد آن هستند. انبیاء و شهداء به منزلت و نزدیکی آنها به خداوند غبطه می‌خورند با وجود اینکه آنان نه از زمره انبیاء هستند و نه از شهداء ؛ بلكه گناهکارند و برخیشان در ابتدا از شهوات پیروی می‌کردند همانند امام مهدی ناصر محمد یمانی و برخی هنوز مرتکب گناه می‌شوند ولی توبه کرده و به سوی خداوند انابه می‌کنند تا از گناهشان درگذرد.
ای جماعت مسلمانان؛ بیایید تا در زمره محبوبان و محبان خداوند
(قوم يحبهم الله و يحبونه ) و گرامی‌ترین مردمان قرار گیرید. ممکن است یکی از کسانی که به سبب ریا دچار شرک است حرف مرا قطع کرده و بگوید:"صبر کن ناصر محمد یمانی، چطور باور کنیم تو مهدی منتظری؛ تو خودت پرده از کار خودت برداشتی و اعتراف کردی که از کسانی بوده‌ای که در ابتدا از شهوات پیروی کرده‌ای؛ آیا این به معنای این نیست که تو از کسانی هستی که مرتکب ظلم گناه شده‌اند؟ اما امام مهدی، امام معصوم است و مرتکب ظلم گناه نمی‌شود" پس امام مهدی ناصر محمد یمانی در برابر کسانی که اعتقاد دارند انبیاء و ائمه کتاب معصومند دلیل می‌آورد که آیا شما سخن خداوند را تکذیب می‌کنید که می‌فرماید:
{إِنِّي لَا يَخَافُ لَدَيَّ الْمُرْسَلُونَ ﴿١٠﴾إِلَّا مَنْ ظَلَمَ ثُمَّ بَدَّلَ حُسْنًا بَعْدَ سُوءٍ فَإِنِّي غَفُورٌ رَحِيمٌ ﴿١١﴾}صدق الله العظيم [النمل]
برای همین است که نبی خداوند موسى عليه الصلاة والسلام می گوید:
{ قَالَ رَبِّ إِنِّي ظَلَمْتُ نَفْسِي فَاغْفِرْ لِي فَغَفَرَ لَهُ إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِيمُ} صدق الله العظيم [القصص:۱۶]
شما را چه می‌شود که در حق انبیاء و ائمه کتاب مبالغه می‌کنید؟ به خدا که آنها نیز مانند شما، بشر بوده و خطایایی مرتکب شده‌اند که شما از آنها بی‌خبرید، ولی از گناه افترا و دادن نسبت ناروا به خداوند معصومند و هیچ یک از انبیاء و ائمه کتاب در دین خداوند کلمه‌ای از هوای نفس خود بر زبان نمی‌آورند . بلکه آنچه را که بیان می‌کنند علم کتاب است که از جانب خداوند آموخته‌اند. این علم یا با وحی کلامی به آنها رسیده است و یا خداوند علم کتاب و برهان‌های آن را با وحی تفهیمی به قلب آنها القا می‌نماید. منظور خداوند این نیست که نبی یا امام به صورت کلی از روی هوای نفس سخن نمی‌گوید؛ بلکه منظور این است که در دین خداوند از روی هوا وهوس سخنی نمی‌گوید. اما در امور عادی که در ارتباط با دین نیستند؛ از ظن خود پیروی می‌کنند و ممکن است دچار خطا شوند برای مثال داوود و محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم .داوود بین کسانی که بر سر مزرعه با یک‌دیگر اختلاف داشتند با ظن و گمان و بدون اطلاع از خسارتی که گله به بار آورده بود؛ داوری کرد. از ظن خود پیروی وسخن صاحب کشتزار را باور کرد. محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم هم برای راضی کردن سایر همسرانش یکی از زنان خود را بر خود حرام کرد و به همین دلیل خداوند به نبی خود عتاب فرمود که :
{ يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ لِمَ تُحَرِّمُ مَا أَحَلَّ اللَّهُ لَكَ تَبْتَغِي مَرْضَاتَ أَزْوَاجِكَ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ (۱)}
صدق الله العظيم [التحريم]


ممکن است از یکی از انبیاء و ائمه کتاب اعمالی سر زده باشد که از جانب خداوند مورد سرزنش قرار گرفته باشد، چرا که انبیاء و ائمه کتاب نیز مانند شما بشرند. آیا بازگشت شما به شرک نسبت به خداوند بخه اطر چیزی جز مبالغه درحق انبیاء و ائمه کتاب نیست؟ شما تنها آنها را بندگان مقرب خدا می‌دانید و اعتقاد دارید که هیچ یک از شما حق ندارد در آرزوی رقابت با آنها باشد تا به مقام قرب و حب الهی دست یابد و به همین دلیل مشرک شده‌اید. اما می‌بینید امام مهدی منتظر ناصر محمد یمانی که به حق از جانب خداوند آمده است؛ به انصار خود هشدار می‌دهد که در حق من مبالغه نکنید و من بشری مانند شما هستم وچون شما مرتکب خطا شده‌ام. چرا در حق انسانی مانند خودتان مبالغه‌ای می‌کنید که شرک آلود است؟ شما نیز مانند امام مهدی حق دارید و او نیز بنده‌ای از بندگان خداوند است که در راه رسیدن به بالاترین مرتبه حب و قرب خداوند در حال رقابت است .من راضی نمی‌شوم مگر پروردگار و حبیب قلب من راضی شود بر این امر شاهد باشید وسلام على المرسلين والحمد لله رب العالمين..
هنوز برای شاهدان نعیم اعظم فرصت باقی است تا شهادت قلبی و یقین خود را درباره اینکه رضوان خداوند بر بندگانش بهشت بزرگ‌تر (نعیم اعظم ) خداوند درمقایسه با بهشت نعیم اوستبنویسید. ممکن است کسی سؤال کند: منظورت از "اعظم" چیست که در جواب او به حق می‌گوییم :یعنی بهشتی که از بهشت نعیم خداوند بزرگ‌تر است و آن همان رضوان خداوند بر بندگان است. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{ وَعَدَ اللَّهُ الْمُؤْمِنِينَ وَالْمُؤْمِنَاتِ جَنَّاتٍ تَجْرِي مِنْ تَحْتِهَا الأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا وَمَسَاكِنَ طَيِّبَةً فِي جَنَّاتِ عَدْنٍ وَرِضْوَانٌ مِنَ اللَّهِ أَكْبَرُ ذَلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ (۷۲)}صدق الله العظيم
و راز قسم آنها به خداوند بزرگ که تا او راضی نشود؛ راضی نخواهند شد در این نهفته است که آنها به یقین می‌دانند که رضوان خداوند بر بندگانش حقیقتاً بزرگتر از نعیم بهشت اوست اما اکثر مردم شکر نمی‌گذارند. چطور به این قوم که محبوب خداو محب او (قوم يحبهم الله و يحبونه ) هستند نسبت کفر و زندقه می‌دهید؟
به خداوند قسم که پروردگار درنفس خود نسبت به آنها غیرت شدیدتری دارد پس از مکر خداوند، خود را درامان ندانید؛ اما اینان به خاطر خداوند ؛ کسانی را که به آنها ظلم کرده‌اند می‌بخشند و بخه اطر او غضب خود را فرو می‌نشانند؛ زندگیشان تغییر یافته و حیاتشان برای خداوند است و چقدر مقام مرتبه آنها در نزد خداوند بالاست. هرکس که به آنها نیکی کند، به خداوند ارحم الراحمین نیکی نموده است و کسی که در حق آنها بدی کند در حق خداوند بدی کرده است چرا که آنان اولیاء پروردگارند و خداوند آنها را برای خود خالص گردانیده است و راضی نمی‌شوند مگر خدایشان راضی شود. امام مهدی نیز مانند آنهاست و در بندگی نعیم اعظم مساوی آنهاست و ما همگی راضی نمی‌شویم تا خداوند راضی شود . اما تفاوت در درجات ما بر حسب تلاش و کوشش ما در انجام اعمال خیر است چرا که انسان جز تلاش خود بهره‌ای ندارد و از آنجا که خداوند سبحان عادل است وبا کسی تعارف ندارد می‌فرماید:
{أَمْ لَمْ يُنَبَّأْ بِمَا فِي صُحُفِ مُوسَى (۳۶) وَإِبْرَاهِيمَ الَّذِي وَفَّى (۳۷) أَلَّا تَزِرُ وَازِرَةٌ وِزْرَ أُخْرَى (۳۸) وَأَنْ لَيْسَ لِلْإِنْسَانِ إِلَّا مَا سَعَى (۳۹) وَأَنَّ سَعْيَهُ سَوْفَ يُرَى (۴۰) ثُمَّ يُجْزَاهُ الْجَزَاءَ الْأَوْفَى (۴۱) وَأَنَّ إِلَى رَبِّكَ الْمُنْتَهَى (۴۲)}صدق الله العظيم [النجم]
وسلام على المرسلين والحمد لله رب العالمين
خليفة الله الذليل على المؤمنين الإمام المهدي ناصر محمد اليماني
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ملاحظه‌ی مهم؛
هر کس کوچک‌ترین اعتراضی به این بیان دارد؛ بخش جدیدی باز کرده و در آن هرچه در چنته دارد بنویسد؛ و به اذن خدا جوابش داده خواهد شد. اما اینجا نه. این بخش برای بحث و گفتگو نیست بلکه مختص
کسانی است که از شاههدانی هستند که به بزرگ بودن نعیم اعظم نسبت به نعیم بهشت شهادت می‌دهند.

اقتباس المشاركة 148478 من موضوع شهادة الإمام المهدي ناصر محمد اليماني بأن رضوان الله على عباده هو النعيم الأعظم من نعيم جنته ولذلك لن أرضى حتى يرضى ربي حبيب قلبي..

[ لمتابعة رابط المشاركـــــة الأصليّة للبيــان ]
https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=148473

الإمام ناصر محمد اليماني
25 - شعبان - 1435 هـ
23 - 06 - 2014 مـ
9:14 صباحاً
( بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى )
ــــــــــــــــــــ



شهادة الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني بأنّ رضوان الله على عباده هو النّعيم الأعظم من نعيم جنته
ولذلك لن أرضى حتى يرضى ربّي حبيب قلبي
..



بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على كافة أنبياء الله ورسله وآلهم الطيبين وجميع المؤمنين، أما بعد..
فلا نزال نتابع شهادة شهداء النّعيم الأعظم من جنّات النّعيم ولذلك خلقهم، وما الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني إلا من ضمن شهداء النّعيم الأعظم، وأقسم بالله العظيم من يحيي العظام وهي رميمٌ ربّ السماوات والأرض وما بينهما وربّ العرش العظيم لا أرضى بملكوت جنّات النّعيم حتى يرضى ربّي لا متحسراً ولا حزيناً، ورجوت من ربّي تثبيت قلبي على تحقيق النّعيم الأعظم وليس ذلك رحمةً بربّي سبحانه وتعالى عُلوّاً كبيراً، فهو ليس بأسف عبيده الصالحين حتى يرحموه سبحانه! وإنّما حزننا وحسرتنا هو على ذهاب النّعيم الأعظم من جنّات النّعيم لكون رضوان الله على عباده هو نعيمنا الذي لا نبغي عنه حِوَلاً، فصَحِّحوا ألفاظكم أحبتي الأنصار السابقين الأخيار وكونوا من الشاكرين، واعلموا أنَّ شياطين البشر يسعون الليل والنّهار ليصدّوكم عن السعي لتحقيق النّعيم الأعظم من جنّات النّعيم لكونهم علموا أنّكم تسعون لتجعلوا النّاس أمّةً واحدةً على الشكر لله، ولكنّ الشياطين يسعون الليل والنّهار ليجعلوا النّاس أمَّةً واحدةً على الكفر لكون هدف الشياطين في نفس ربّهم هو عدم تحقيق رضوان الله على عباده، وبما أنَّ إبليس الشيطان الرجيم علِم أنَّ الله يرضى لعباده الشكر ولذلك يسعى إلى أن يجعل الناس أمَّةً واحدةً على الكفر حتى لا يكونوا شاكرين وذلك حتى لا يتحقّق رضوان الله، ولكن الشيطان كرِه رضوان الله، ولذلك قال الشيطان الرجيم في قصص القرآن العظيم:
{لَأَقْعُدَنَّ لَهُمْ صِرَاطَكَ الْمُسْتَقِيمَ ﴿١٦ثُمَّ لَآتِيَنَّهُم مِّن بَيْنِ أَيْدِيهِمْ وَمِنْ خَلْفِهِمْ وَعَنْ أَيْمَانِهِمْ وَعَن شَمَائِلِهِمْ ۖ وَلَا تَجِدُ أَكْثَرَهُمْ شَاكِرِينَ ﴿١٧} [الأعراف].


ولكنّ أنصار الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني يسعون إلى تحقيق الهدف المعاكس لهدف الشياطين تماماً كوننا نسعى إلى جعل الناس أمَّةً واحدةً على الشكر لله حتى يرضى الله على عبادهِ لكون الله لا يرضى لعباده الكفر؛ بل يرضى لهم الشكر. تصديقاً لقول الله تعالى:
{إِن تَكْفُرُوا فَإِنَّ اللَّهَ غَنِيٌّ عَنكُمْ وَلَا يَرْضَى لِعِبَادِهِ الْكُفْرَ وَإِن تَشْكُرُوا يَرْضَهُ لَكُمْ وَلَا تَزِرُ وَازِرَةٌ وِزْرَ أُخْرَى ثُمَّ إِلَى رَبِّكُم مَّرْجِعُكُمْ فَيُنَبِّئُكُم بِمَا كُنتُمْ تَعْمَلُونَ إِنَّهُ عَلِيمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ} صدق الله العظيم [الزمر:7].

وبما أنّ الشياطين كرِهوا رضوان الله على عباده ولذلك تجدونهم يسعون إلى جعل النّاس أمَّةً واحدةً على الكفر بالله لكون الله لا يرضى لعباده الكفر، فمن ذا الذي يُنكر أنَّ هدف الإمام المهديّ ناصر محمد وحزبه هو حقاً هدفٌ معاكسٌ لهدف الشيطان وحزبه؟ فوالله لا يُنكر هدف الإمام المهديّ وأنصاره إلا جاحدٌ بنعمةِ ربِّه كون الإمام المهديّ وحزبه ابتعثهم الله رحمةً للعالمين، ولم يفقهْ كثيرٌ من المسلمين لماذا يُسَمَّوْن أنصار ناصر محمد
(عبيد النعيم الأعظم)، فمن ثم نُقيم على السائلين الحجّة بالحقّ ونقول: فهل تعلم لماذا يوصف أحد أسماء الله بالأعظم، فهل تظن أنَّ لله اسماً أعظم من اسمٍ؟ سبحانه وتعالى علوَّاً كبيراً! ولكنّ أسماء الله الحسنى هي لإلهٍ واحدٍ، فلا ينبغي أن يكون له اسمٌ أعظمَ من أسماءِه الأخرى سبحانه.

وتعالوا لنذكِّركم لماذا يوصف اسم الله الأعظم بالأعظم، وذلك لكون الله جعل ذلك الاسم حقيقةَ سرٍّ في نفسه تعالى، فجعله الصفة لرضوان نفس الله على عباده فيجدون رضوان الله على عباده نعيماً أكبر من نعيم جنته ولذلك يوصف بالأعظم؛ أي النعيم الأعظم من نعيم جنته. تصديقا لقول الله تعالى:
{وَعَدَ اللَّهُ الْمُؤْمِنِينَ وَالْمُؤْمِنَاتِ جَنَّاتٍ تَجْرِي مِنْ تَحْتِهَا الأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا وَمَسَاكِنَ طَيِّبَةً فِي جَنَّاتِ عَدْنٍ وَرِضْوَانٌ مِنَ اللَّهِ أَكْبَرُ ذَلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ (72)} صدق الله العظيم [التوبة:72].

ولذلك تجدون أنصار الإمام المهديّ في عصر الحوار من قبل الظهور يُقسِمون بالله العظيم جَهد أيمانِهم أنَّهم لن يرضوا بنعيم جنّات النّعيم حتى يرضى الله حبيب قلوبهم وذلك لكونهم علِموا عِلم اليقين في قلوبهم أنَّ رضوان الله على عباده هو حقاً النّعيم الأعظم من نعيم جنَّتِه لا شكَّ ولا رَيب برغم أنَّهم لم يُقابلوا ناصر محمد اليماني وجهاً لوجهٍ ولم يَروه إلا في الصور، ولكن والله الذي لا إله غيره لا يزداد يقينهم بحقيقة النّعيم الأعظم ولا بالإمام المهديّ شيئاً من بعد الظهور لكون حقيقة النّعيم الأعظم حقيقة رسخت في قلوبهم في عصر الحوار من قبل الظهور.

بل أقسم بربِّي الله لا يزداد يقينهم بحقيقة النّعيم الأعظم حتى يوم يقوم النّاس لربّ العالمين لكون حقيقة اسم الله الأعظم ترسَّخت في قلوبِهم، ولذلك اتّخذوا عند الرحمن عهداً أن لا يرضوا حتى يرضى، وإصرارُ ذلك في قلوبهم يتساوى بميزان القدرة الإلهية، فهل ترون قدرة الله سبحانه لها حدود؟ وكذلك إصرار عبيد النعيم الأعظم هو إصرارٌ في قلوبهم بلا حدود، فهم يعلمون حقيقة فتواي هذه علم اليقين وهم على ذلك من الشاهدين أولئك قدَروا ربَّهم حقَّ قدرِه، وأولئك عبدوا ربَّهم حقّ عبادته، وأولئك قومٌ يحبّهم الله ويحبونه ولذلك لن يرضوا حتى يرضى حبيب قلوبهم الله الرحمن الرحيم.

وأقسم لجميع المسلمين بالله ربّ العالمين قَسَمَ المهديّ المنتظَر وما كان قسمَ فاجرٍ ولا كافرٍ أنَّ قوماً يحبّهم الله ويحبّونه لَتأخذهم الدهشة من الصالحين الأحياء الآن في جنّات النّعيم عند ربّهم يرزقون لكونهم وجدوهم في أخبار القرآن فرحين بما آتاهم الله من فضله فقالوا: "وكيف يفرحون وربّهم حبيب قلوبهم متحسرٌ وحزينٌ؟ فهل لا يهمّهم إلا أنفسهم ولم يتفكّروا قط في حال ربِّهم؟ فهل هو سعيدٌ أم متحسرٌ وحزينٌ على النادمين وغاضبٌ على المعرضين في الحياة الدنيا المصرِّين على كفرهم وعنادهم؟".

ويا أحبتي في الله، فها هي شهادات قوم يحبّهم الله ويحبونه جاءت تترى كما وعدناكم، وأقسم بالله العظيم البرِّ الرحيم لا أعرف منهم إلا بنسبة 1% تقريباً والباقين ما عمري قابلتُهم وما عمري رأيتُهم ولا أعرفهم! وكذلك لا يعرفون بعضهم بعضاً إلا قليلاً لكونهم جماعاتٍ هنا وهناك في بقاعٍ شتّى في الأرض، ولكنّكم تجدونهم اجتمعوا على حقيقةٍ واحدةٍ موحدةٍ في أنفسهم أن لا يرضوا حتى يرضى الله الرحمن الرحيم حبيب قلوبهم، فهل تدرون لماذا لن يرضوا حتى يرضى الله؟ وذلك من عظيم حبِّهم لربّهم ولذلك لن يرضوا حتى يرضى الله أرحم الراحمين وهم على ذلك من الشاهدين شهادة الحقّ اليقين.

وحقيقة اسم الله الأعظم هو من جعل يقينَهم يكتمل في قلوبهم أنَّ الإمام ناصر محمد اليماني هو المهديّ المنتظر لا شكّ ولا رَيب وهم على ذلك من الشاهدين، أولئك قومٌ يُغبطهم الأنبياء والشهداء لمكانتهم وقربهم من ربّهم برغم أنّهم ليسوا بأنبياءَ ولا شهداءَ؛ بل ومذنبون ومنهم من اتَّبع الشهوات بادئ الأمر كمثل الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني، ومنهم من لا يزال يُذنِب فيتوب إلى ربّه ويُنيب إليه ليغفر ذنبه!

ويا معشر المسلمين، تعالوا لتكونوا من ضمن قومٍ يحبّهم الله ويحبونه فتكونوا من أكرم البشر، وربّما يودّ أن يقاطعني أحد أصحاب شرك الرياء فيقول: "مهلاً مهلاً يا ناصر محمد اليماني، فكيف نصدقك أنَّك أنت المهديّ المنتظَر وها أنت قد فضحت نفسك بنفسك واعترفت أنَّك من الذين اتَّبعوا الشَّهوات بادئ الأمر، فهذا يعني أنَّك من أصحاب ظُلم الخطيئة؟ ولكن الإمام المهديّ المنتظَر هو الإمام المعصوم من ارتكاب الخطيئة"، فمن ثم يُقيم الإمام المهديّ المنتظر ناصر محمد الحجَّة على أصحاب عقيدة عصمة الأنبياء وأئمة الكتاب وأقول: فهل تكذبون بقول الله تعالى:
{إِنِّي لَا يَخَافُ لَدَيَّ الْمُرْسَلُونَ ﴿١٠﴾ إِلَّا مَنْ ظَلَمَ ثُمَّ بَدَّلَ حُسْنًا بَعْدَ سُوءٍ فَإِنِّي غَفُورٌ رَحِيمٌ ﴿١١﴾} صدق الله العظيم [النمل].

ولذلك قال نبيّ الله موسى عليه الصلاة والسلام:
{قَالَ رَبِّ إِنِّي ظَلَمْتُ نَفْسِي فَاغْفِرْ لِي فَغَفَرَ لَهُ إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِيمُ} صدق الله العظيم [القصص:16].

فما خطبكم تبالغون في الأنبياء وأئمة الكتاب؟ فوالله إنْ هم إلا بشرٌ مثلكم ولهم خطيئات لا تحيطون بها علماً ولكنَّهم معصومون من الافتراء على الله فلن ينطق أحد الأنبياء وأئمة الكتاب في دين الله عن الهوى من عند نفسه؛ بل كما يعلمهم الله بطريقة وحي التكليم أو يُلهمُهم الله بسلطان علم الكتاب بوحي بالتفهيم من الربّ إلى القلب، ولا يقصد الله تعالى أنَّ النبيّ أو الإمام لا ينطق عن الهوى في الكلام بشكل عامٍ؛ بل يقصد فقط لا ينطق عن الهوى في دين الله، وأمّا الأمور العادية في غير أمور الدين وما دون أمور الدين فقد يتَّبع الظنَّ ويخطِئ في شيءٍ كمثل نبيّ الله داوود ومحمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم، فأمّا داوود فحكم بالظنّ بين المختصمين في الحرث دون أنْ يطَّلع على ما أتلفت غنم القوم ولكنّه اتّبع الظنّ وصدّق صاحب الحرث، وكذلك محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم إذ حرَّم أحدَ زوجاته لسببٍ ما وكذلك ليُرضي بالتحريم أزواجاً أُخَر ولذلك عاتب الله نبيّه بقوله تعالى:
{يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ لِمَ تُحَرِّمُ مَا أَحَلَّ اللَّهُ لَكَ تَبْتَغِي مَرْضَاتَ أَزْوَاجِكَ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ} صدق الله العظيم [التحريم].

وقد يأتي من أحد الأنبياء وأئمة الكتاب تصرفٌ يلومُه الله عليه لكون الأنبياء وأئمة الكتاب ليسوا إلا بشرٌ مثلكم، فهل سبب رجوعكم في الشرك بالله إلا بسبب المبالغة في الأنبياء وأئمة الكتاب حتى جعلتموهم عباد الله المقربين من دونكم واعتقدتم أنّه لا يحقّ لأحدكم أن يتمنّى أن ينافسهم في حبّ الله وقربه فأصبحتم من المشركين، ولكنّي الإمام المهديّ المنتظَر الحقّ من ربّكم ناصر محمد اليماني تجدونني أحذِّر أنصاري من المبالغة في شأني! وما أنا إلا بشر مثلهم وفعلت الخطيئة كما فعلوها فلماذا المبالغة الشركيّة في بشرٍ مثلكم ولكم الحقّ في ذات الله ما للإمام المهديّ؟ وما الإمام المهديّ إلا عبدٌ من ضمن العبيد المتنافسين إلى ربّهم أيّهم أحبّ وأقرب، ولن أرضى حتى يرضى ربّي حبيب قلبي فكونوا على ذلك من الشاهدين، وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله ربّ العالمين.

ولا يزال المجال مفتوحاً لشهداء النّعيم الأعظم ليُلقوا شهاداتهم اليقينيّة في قلوبهم أنَّ رضوان الله على عباده هو النّعيم الأعظم من نعيم جنّته. وربما يودّ أحد السائلين أن يقول: "وما تقصد بالأعظم؟". فمن ثم نردّ عليه بالحقّ، وأقول: أي النعيم الأكبر من نعيم جنات النعيم ذلكم رضوان الله على عباده. تصديقاً لقول الله تعالى:
{وَعَدَ اللَّهُ الْمُؤْمِنِينَ وَالْمُؤْمِنَاتِ جَنَّاتٍ تَجْرِي مِنْ تَحْتِهَا الأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا وَمَسَاكِنَ طَيِّبَةً فِي جَنَّاتِ عَدْنٍ وَرِضْوَانٌ مِنَ اللَّهِ أَكْبَرُ ذَلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ (72)} صدق الله العظيم [التوبة].

وفي ذلك يكمن قسمهم بالله العظيم أن لا يرضوا حتى يرضى وذلك كونهم علِموا علم اليقين بأنّ رضوان الله على عباده هو حقاً النّعيم الأكبر من نعيم جنَّته ولكن أكثر الناس لا يشكرون، فكيف تصفون قوماً يحبّهم الله ويحبونه بالكفر والزندقة؟ وأقسم بالله أنّ الله هو أشدّ غيرةً في نفسه عليهم فلا تأمنوا مكر الله ولكنّهم يعفون عمّن ظلمهم لوجه الله ويكظمون غيظهم لوجه الله، وتغيّرت حياتهم فأصبح محياهم لله ومن أجل الله، فما أعظم قدرهم ومقامهم عند ربّهم، ومن أحسن إليهم فقد أحسن إلى الله أرحم الراحمين ومن أساء في حقّهم فقد أساء في حقّ الله كونهم أولياء الله الذين استخلصهم لنفسه فلن يرضوا حتى يرضى، وليس إمامهم المهديّ إلا كمثلهم نستوي في درجات عبوديّة النّعيم الأعظم فلا نرضى حتى يرضى ولكنّ الفرق بين الدرجات هو في سعينا ومسارعتنا في فعل الخيرات لكون ليس للإنسان إلا ما سعى، فليس عند الله مجاملات لكونه العدل سبحانه. تصديقاً لقول الله تعالى:
{أَمْ لَمْ يُنَبَّأْ بِمَا فِي صُحُفِ مُوسَى (36) وَإِبْرَاهِيمَ الَّذِي وَفَّى (37) أَلَّا تَزِرُ وَازِرَةٌ وِزْرَ أُخْرَى (38) وَأَنْ لَيْسَ لِلْإِنْسَانِ إِلَّا مَا سَعَى (39) وَأَنَّ سَعْيَهُ سَوْفَ يُرَى (40) ثُمَّ يُجْزَاهُ الْجَزَاءَ الْأَوْفَى (41) وَأَنَّ إِلَى رَبِّكَ الْمُنْتَهَى (42)} صدق الله العظيم [النجم:37].

وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله ربّ العالمين..
خليفة الله الذليل على المؤمنين؛ الإمام المهدي ناصر محمد اليماني.

__________________


ملاحظة هامـــــــــــة:
فمن له أي اعتراضٍ على بياني هذا في أيّ نقطةٍ فلْيَقُم بفتح موضوعٍ جديدٍ ويُلقي ما لديه، فيأتيه الردّ بإذن الله. ولكن ليس هذا القِسْمُ للجدل والحوار؛ بل هو قسمٌ خاصٌ بشهداء النّعيم الأعظم من جنّات النّعيم.
اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..