امام مهدي ناصر محمد اليمانيّ
18 - ذو القعدة - 1443 ه‍ـ
17 - 06 - 2022 مـ
۲۷ - خرداد - ۱۴۰۱ ه.ش.
09:40 صبح
(بحسب التّقويم الرسميّ لأمّ القُرى)
___________

دست انصار را برای تبلیغ آزادانه در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی اینترنتی باز می‌گذارم.

سلام خدا و رحمت و برکات او بر شما باد. انصار پیشگام برگزیده عزیزم، خداوند با نعیم رضوانش، قلب‌های شما را ثابت و استوار نگاه دارد. دست شما را باز خواهیم گذاشت تا در طول ماه ششم، به رقابت برخاسته و هر یک از هر راهی که می‌بینید سریع‌تر و مفیدتر است، به تبلیغ بپردازید، دست شما باز است. هر یک بر اساس زمانی که برایتان مقدور است در اوقات فراقت به این امر پرداخته و در راه حب و قرب خداوند رقابت کرده و از یک‌دیگر پیشی گیرید. بر شماست که روی این دو بیان تمرکز کنید:
« رویدادی عظیم و خطیر، موعظه‌ای برای هر انسان عاقل»
https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=385001
« از امام مهدی به رئیس‌جمهور آمریکا، جو بایدن»
https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=386158
منتظر شده و خواهیم دید که خداوند چه کسی را رسوا و خوار می‌کند و چه کسی سزاوار دریافت امداد [تأییدات] الهی و نصرتِ باعزت و مقتدرانه اوست. اگر توطئه‌ای تدارک دیده و مصمم به اجرای آن باشند، به هیچ‌وجه نگران نشوید، گمان مکنید خداوند از [اعمال] آنان غافل است، او از آنچه که برایش شریک می‌گیرند منزه و بسیار والاتر و برتر است.
پس اگر مخفیانه یا آشکارا توطئه‌ای را تدارک دیده و مصمم به اجرایش باشند، امر و حکم خداوند نیز قطعی است و اجرا خواهد شد، او بهترین مولی و یاور است. این وعده الهی است و خداوند از وعده اش تخلّف نمی‌کند. در تصدیق فرموده‌ی خداوند تعالی:
{أَمْ أَبْرَمُوا أَمْرًا فَإِنَّا مُبْرِمُونَ ‎﴿٧٩﴾‏ أَمْ يَحْسَبُونَ أَنَّا لَا نَسْمَعُ سِرَّهُمْ وَنَجْوَاهُم ۚ بَلَىٰ وَرُسُلُنَا لَدَيْهِمْ يَكْتُبُونَ ‎﴿٨٠﴾‏ قُلْ إِن كَانَ لِلرَّحْمَٰنِ وَلَدٌ فَأَنَا أَوَّلُ الْعَابِدِينَ ‎﴿٨١﴾‏ سُبْحَانَ رَبِّ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ رَبِّ الْعَرْشِ عَمَّا يَصِفُونَ ‎﴿٨٢﴾‏ فَذَرْهُمْ يَخُوضُوا وَيَلْعَبُوا حَتَّىٰ يُلَاقُوا يَوْمَهُمُ الَّذِي يُوعَدُونَ ‎﴿٨٣﴾‏ وَهُوَ الَّذِي فِي السَّمَاءِ إِلَٰهٌ وَفِي الْأَرْضِ إِلَٰهٌ ۚ وَهُوَ الْحَكِيمُ الْعَلِيمُ ‎﴿٨٤﴾‏ وَتَبَارَكَ الَّذِي لَهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا وَعِندَهُ عِلْمُ السَّاعَةِ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ ‎﴿٨٥﴾‏} صدق الله العظيم [الزخرف].
و در تصدیق فرموده‌ی خداوند تعالی:
{وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مِن قَبْلِكَ رُسُلًا إِلَىٰ قَوْمِهِمْ فَجَاءُوهُم بِالْبَيِّنَاتِ فَانتَقَمْنَا مِنَ الَّذِينَ أَجْرَمُوا ۖ وَكَانَ حَقًّا عَلَيْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِينَ ‎﴿٤٧﴾‏} صدق الله العظيم [الروم].
گمانتان در مورد کسی که خداوند با اوست، چیست؟ به خداوند بزرگ که پروردگار من و شماست، اعتماد کامل داشته باشید. و ما آنچه را که خداوند به ما فرمان داده‌است، به تمام تصمیم‌گیرندگان مستکبر متمرد طغیانگر می‌گوییم:
{إِن كُلٌّ إِلَّا كَذَّبَ الرُّسُلَ فَحَقَّ عِقَابِ ‎﴿١٤﴾‏ وَمَا يَنظُرُ هَٰؤُلَاءِ إِلَّا صَيْحَةً وَاحِدَةً مَّا لَهَا مِن فَوَاقٍ ‎﴿١٥﴾} صدق الله العظیم[ص].
و خلاصه‌ی این بیانِ ویژه انصار، یادآوری این فرموده خداوند تعالی است:
{وَإِن تَوَلَّوْا فَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَوْلَاكُمْ ۚ نِعْمَ الْمَوْلَىٰ وَنِعْمَ النَّصِيرُ ‎﴿٤٠﴾‏} صدق الله العظيم [الأنفال]،
گمان شما در مورد کسی که خداوند با اوست، چیست؟ خداوند بزرگ، پاک و منزه اشت.
ای عجب! آیا مستکبران عرب و غیر عرب نمی‌دانند گرفتار جنگ الهی هستند؟ خداوند جنگ را از مؤمنان برداشت، و خدا همواره نیرومند شکست‌ناپذیر است.
همانا که مستکبران درگیر جنگ کیهانی و کرونایی هستند و برای ملک سلمان و ولیعهدش، کار تمام شده‌است و ما منتظر از پا در آمدن کسانی هستیم که اصرار دارند در برابر خلیفه خدا بر سراسر عالم، استکبار ورزند.
و منتظر شده و خواهیم دید در مورد مرگ و زندگی و تمام مکرها و حیله‌هایی که به‌کار می‌بندند، حق وتو با چه کسی است و بازگشت امور به خداوند است. منتظر مانده و خواهیم دید که خداوند سریع‌ترین مکرکننده و عمل‌کننده است، همانا که خداوند همواره بر هر چیزی تواناست.
مستکبران درخواهند یافت که در برابر خدا، قدرتی نداشته و خوار و ناتوان هستند. زمان نصرت و فتح الهی فرا رسیده‌است...
وسَلامٌ على المُرسَلين؛ والحمد لله ربّ العالَمين..
أخوكم خليفة الله؛ الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.
======== اقتباس =========